TV2 a csúcsformájában: Októberben is diadalmaskodott a nézettségi versenyben!
Az őszi televíziós főszezon legnagyobb nyertesei a tévénézők, akik ilyenkor rengeteg saját gyártású műsor közül választhatnak hétköznap esténként és hétvégente is - írta a TV2 a közleményében. A nézettségi versenyben ilyenkor farkastörvények uralkodnak, ennek ellenére októberben ismét nagy fölénnyel állhatott a TV2 a dobogó legfelső fokára. A nézők első számú választása az őszi szezon második hónapjában is a TV2 és a TV2 Csoport volt mindkét kiemelt korcsoportban (A18-59, A4+), akár a teljes napot, akár a főműsoridőt vizsgáljuk. Ezzel a teljesítménnyel a fő kereskedelmi korcsoportban már nyolc hónapja folyamatosan őrzi piacvezető pozícióját a TV2 és a TV2 Csoport is főműsoridőben.
Októberben véget értek az ázsiai kalandok, és a nézők egy időre búcsút intettek az Ázsia Expressz és A kísértés című műsoroknak. Az Ázsia Expressz 6. évada a 18-59 éves nézők körében 15,3 százalékos népszerűséget ért el. Ez a kaland-reality mindkét kiemelt korcsoportban magasan a legjobbnak bizonyult az adott időszakban. A kísértés idei évada szintén az idősáv legnézettebb programja lett a fő kereskedelmi célcsoportban, különösen a fiatalabb, 18-39 éves nők körében, ahol a műsor átlagos közönségaránya 18,4 százalékra rúgott.
Az Ázsia Expresszt október 13-án a Házasság első látásra harmadik évada, míg A kísértést a Legyen Ön is milliomos! vadonatúj részei váltották. A párkapcsolati reality az előző évadokhoz hasonlóan idén is nagy közönségkedvenc, a fő kereskedelmi korcsoportban 18,0 százalékos volt a műsor közönségaránya októberi átlagban. A Legyen Ön is milliomos! szintén rendkívül népszerű a nézők körében, ennek köszönhetően 2025-ben az ország legnézetteb kvízműsora címet is magáénak tudhatja mindkét kiemelt korcsoportban. Októberben mindkét műsor minden adásba került része markáns fölénnyel nyerte az idősávját mindkét kiemelt korcsoportban.
A hétvégi nagyszabású showműsorok között a Sztárban Sztár All Stars legfrissebb évada októberben is kiemelkedett, hiszen az idősáv legnézettebb programja lett mindkét fontos korcsoportban. A zenés szórakoztató műsor átlagosan 16,5%-os nézői részesedéssel büszkélkedhetett a 18-59 évesek körében. Az élő adásokra váltó Megasztár szintén népszerű volt, októberben a fő kereskedelmi célcsoportban a nézők 15,2%-a követte figyelemmel, míg a teljes lakosság esetében ez a szám 17,8%-ra emelkedett. Ennek eredményeként a Megasztár a teljes lakosság körében októberben a legnézettebb műsornak bizonyult.
A reggeli magazinműsorok: a Mokka és Mokkacino októberben és éves átlagban is mindkét kiemelt korcsoportban jelentős különbséggel nyerik idősávjukat a fő konkurens csatorna reggeli azonos idősávjával szemben. Az esti infotainment műsorok közül a főműsoridős Tények éves átlagban továbbra is idősávja legnézettebb műsora a teljes lakosság körében. A Tények Plusz szintén őrzi idősávnyertes pozícióját éves átlagban, mindemellett pedig októberben is idősávja legnézettebb műsora volt a teljes lakosság körében.
A főcsatorna mellett a kábelportfólió is kiemelkedő teljesítménnyel büszkélkedhet, függetlenül attól, hogy nagyobb vagy kisebb tematikus csatornákról van szó. Október hónap során a Mozi+ továbbra is megőrizte vezető helyét, mint a legnépszerűbb kábelcsatorna a fő kereskedelmi korcsoportban, mind a teljes napon, mind a főműsoridőben. Ezen kívül a TV2 Csoport sportcsatornái, a Spíler1 és Spíler2, a kumulált nézettségi adatok szerint, továbbra is dominálják a piacot, első helyen állva a kereskedelmi sportcsatorna-portfóliók között, mindkét kiemelt korcsoport esetében.
A Jocky TV az említett korcsoportokban az idei év során kiemelkedő teljesítményt nyújtott, amelynek következtében októberben elérte eddigi legmagasabb havi közönségarányát, függetlenül attól, hogy a teljes napot vagy a főműsoridőt nézzük. A csoport humorcsatornája, a születésnapját ünneplő TV2 Comedy pedig 2025-ben, éves szinten, az elmúlt 5 év legjobb eredményét produkálja teljes napon, mindkét kiemelt korcsoportban.
A nézők bizalma számunkra az egyik legnagyobb elismerés, és hatalmas örömmel tölt el bennünket, hogy októberben ismét a TV2 és a TV2 Csoport a legnézettebb csatorna lett Magyarországon. Ez a folyamatos siker világosan jelzi, hogy tartalmaink minden egyes estén képesek elnyerni a közönség figyelmét. Az év hátralévő részében is számos közkedvelt és új formátum vár ránk a képernyőn, melyek miatt érdemes velünk tartani. Köszönjük a nézőknek, hogy támogatnak minket, és együtt folytathatjuk ezt a sikeres utat!
- kommentálta az eredményeket Fischer Gábor, a TV2 Csoport programstratégiai és tartalomgyártási igazgatója. A közleményük szerint a sikeres októbernek köszönhetően éves átlagban is magabiztosan őrzi piacvezető pozícióját a TV2, mind csatorna, mind csoportszinten, mindkét kiemelt korcsoportban, teljes napon és főműsoridőben egyaránt. A főcsatorna mellett a kábelportfólió is jól teljesített, ennek köszönhetően a teljes TV2 Csoport is megnyerte a csatornacsaládok nézettségi versenyét októberben.





