A Nemzeti Ellenállás Mozgalom Tisza-parti animációja sikeresen átlépte a Meta szűrőjének korlátait.

A "Na és te mit gondolsz majd, amikor megérkezik a róka?" című fabulát könnyedén népszerűsíti a NEM a Facebookon és az Instagramon.
A 24.hu beszámolója szerint a Nemzeti Ellenállás Mozgalom (NEM) egy kreatív módszert alkalmazott a Facebook hirdetési szűrőjének kijátszására: egy tanító szándékú állatmesével próbálta meg elérni céljait.
A "Na és te mit szólsz majd, amikor jön a róka?" című videó, amely egy szakállas viccet dolgoz fel, továbbra is hirdetés tárgyát képezi, annak ellenére, hogy október 6-ától elvileg tilos politikai reklámokat közzétenni a Facebook platformján. Az animációt hat különböző hirdetési formában népszerűsítik a Facebook és az Instagram oldalain, csupán a célzott közönségben van eltérés.
A megafonos Apáti Bence által életre hívott szervezet eddigi akciói jól illeszkednek ehhez a trendhez. Nyáron már bemutattak olyan animációkat és plakátokat, amelyekben tojásból kikelő Zelenszkij és Magyar Péter gúnyos ábrázolása szerepelt. Emellett a Tisza körüli vélelmezett adóemelési tervet is támadó plakátkampány fűződik a nevükhöz.
A tiltás után mindössze két nappal Tompos Márton, a Momentum politikai képviselője, bejelentette, hogy több megafonos hirdetése sikeresen átjutott a Meta szigorú ellenőrzésén. Ha kíváncsi a kiskapuk keresésének részleteire, cikkünket itt találja: