A gombok kora lejárt: most már a mikró kijelzőjén is megjelennek a reklámok!


Kép: Samsung – A háztartási gépek új generációja, ahol a kijelzők dominálnak.

Az LG és a Samsung már jó ideje egyfajta modern keresztes háborút vív egymással, amely egy meglehetősen különleges igényeket kielégítő piacon zajlik. A két óriáscéget az motiválja, hogy minél sokoldalúbb, funkciógazdag kijelzőket integráljanak a háztartási készülékeikbe. A verseny célja nem csupán a technológiai fölény, hanem a felhasználói élmény forradalmasítása is, amely új dimenziókat nyithat meg a mindennapi életben.

A tendencia egyelőre kétségtelenül az LG Signature mikrohullámú sütőben csúcsosodott ki, amely a cég szerint "magával ragadó szórakoztató élményt" nyújt a maga közel 60-70 centiméteres érintőképernyős kijelzőjével, valamint beépített hangszóróival.

Fedezd fel a jövő konyhai élményét egy innovatív mikrohullámú sütő révén, amely a szórakoztató elektronika és a gyakorlati megoldások tökéletes házasságát kínálja. Az LG sütője nemcsak a főzést könnyíti meg, hanem a mindennapi konyhai feladatokat is forradalmasítja: elfelejtheted a hajolgatást és a fáradságos ajtónyitogatást! A mikró modern kijelzője valós időben tájékoztat arról, mi történik a belsejében, így mindig tudni fogod, mikor van szükség a figyelmedre. Dőlj hátra, és élvezd a főzés új dimenzióját!

Az LG már szeptember óta úttörő módon teljes képernyős hirdetéseket kezdett el megjeleníteni az üresen álló televízióin. A vállalat második generációs Signature termékcsaládja továbbra is követi azt a trendet, hogy a hűtőszekrényeken impozáns OLED "Instaview" érintőképernyőt alkalmaz, míg a mosó- és szárítógépeken kisebb LCD-képernyők találhatóak.

Mire jó tulajdonképpen ez a rengeteg képernyő a háztartási gépeken?

Erre válaszul a Samsung bejelentette, hogy háztartási készülékeit szélesebb kijelző választékkal dobja piacra. Mindez része a cégstratégiának, amely úgy tartja: egyszerűbb könnyen kezelhető képernyőkre cserélni a gombokat.

Related posts